Lesmomenten 06 Apr 2020  -  12 Apr 2020 Deze week
Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za
Zo
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
WOD Workout of the day
12
Vrije plaatsen
Duketown Decider For time: 30 box jump, 30 C2B pull up, 30 KB swing, 30 front squat, 30 T2B, 30 push press, 30 deadlift, 30 wall ball, 30 bf burpees, 30 double unders
Buddy('s) aanwezig
CrossFit Total Tijdens deze les meet je je pure kracht door het opzoeken van: 1RM back quat, 1RM shoulder press & 1RM deadlift
Aangemeld
CrossFit Kids Deze les in ingericht op speelse wijze om kinderen kennis te laten maken met CrossFit
Wachtlijst
Team-WOD Samen met je buddy een WOD crushen
Early birds Wat is er mooier dan vroeg in de ochtend trainen?
Classic CrossFit Benchmarks en 'the girls' workouts
Endurance Simple movements, lots of work
Fysio spreekuur Voorkomen is beter dan genezen
Running Leren hardlopen
At home workouts Thuis trainen met het gevoel alsof je bij Duketown bent
Max handstand hold Hold a handstand for as long as possible against a wall
Max duration hang on pull up bar With two hands on the bar hang for as long as possible on the pull up bar
Max double unders in 1 minute How many can you get in 1 min?
Open Gym Tijdens deze les werk je zelf aan je eigen doelen
Powerlifting Accent van de les ligt op backsquat, bench press en deadlift
Weightlifting Accent van de les ligt op snatch, clean & jerk en squats
Clubkampioenschappen Toegankelijk voor alle niveaus
Gymnastics-WOD WOD met accent op gymnastics
Max plank hold Uitdagende challenges met verschillende movements